Nejčastější dotazy
1. Jak mohu zrušit nebo změnit objednávku?
Pokud chcete objednávku zrušit nebo změnit, kontaktujte nás co nejdříve telefonicky nebo e-mailem. Změny jsou možné pouze do chvíle, než je zboží předáno k odeslání.
2. Jaké jsou možnosti platby?
Nabízíme platbu dobírkou (hotově nebo kartou při převzetí), bankovním převodem nebo online platbou kartou přes platební bránu.
3. Jaké jsou možnosti dopravy a kolik stojí?
Zboží doručujeme prostřednictvím kurýrních služeb na Vámi zadanou adresu nebo výdejní místo. Cena dopravy závisí na zvoleném způsobu a zobrazí se při objednávce.
4. Jak mohu reklamovat zboží?
Pokud má zboží vadu, kontaktujte nás e-mailem na info@arth.cz a popište problém. Reklamaci vyřizujeme pouze na dálku, zboží je nutné zaslat zpět na naši adresu.
5. Mohu zboží vrátit nebo vyměnit?
Ano, jako spotřebitel máte právo vrátit zboží do 14 dnů od převzetí. Zboží musí být nepoškozené a v původním obalu. Náklady na vrácení hradí kupující.
6. Jak dlouho trvá doručení objednávky?
Standardní doba doručení je 2–5 pracovních dní, v závislosti na dostupnosti zboží a zvoleném dopravci.
7. Musím se registrovat pro nákup?
Ne, objednávku můžete provést i bez registrace. Registrace Vám však umožní snadnější sledování objednávek a přístup k dalším výhodám.
8. Co dělat, pokud zásilka dorazí poškozená?
Pokud zjistíte poškození při převzetí, ihned to nahlaste dopravci a sepište škodní protokol. Následně nás kontaktujte pro vyřešení situace.
9. Kdy mi budou vráceny peníze za vrácené zboží?
Po obdržení a kontrole vráceného zboží Vám vrátíme peníze nejpozději do 14 dnů, stejným způsobem, jakým byla provedena platba.
10. Jak mohu kontaktovat zákaznickou podporu?
Náš tým je Vám k dispozici telefonicky na čísle 733 247 024 nebo e-mailem na info@arth.cz.